Η χαρά έρχεται στη ζωή μας, όταν έχουμε κάτι να κάνουμε, κάτι να αγαπάμε και κάτι να ελπίζουμε...

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

7 πράγματα για μένα..

Ευχαριστώ την  Καλλιανείρα (  http://kallianira-artlover.blogspot.com/ ) για το βραβείο που  μου έδωσε και το οποίο παρέλαβα με μεγάλη χαρά!

1) Αγαπάω το θέατρο,συμμετέχω σε μία ερασιτεχνική ομάδα!Είναι μία καλή ευκαιρία να γνωρίσω τα υπόγεια ρεύματα μου!
2)Μ'αρέσει να διαβάζω γνωμικά και τελευταία ποίηση.
3)Μ'αρέσει να είναι όλα τακτοποιημένα γύρω μου,μισώ την ακαταστασία.
4)Λατρεύω να κάνω ταξίδια και να γνωρίζω πολιτισμούς.
5)Η αδικία μου προκαλεί θυμό,πράγμα που δεν μπορώ να ελέγχω.
6)Δεν θέλω να αναλώνομαι  σε πράγματα χωρίς ουσία.
7)Δεν μπορώ να βλέπω γύρω μου ανθρώπους γεμάτους κακία,η αγάπη είναι το σπουδαιότερο συναίσθημα που βιώνει κανείς!
Εγώ με τη σειρά μου δίνω το βραβείο
http://myroyalroom.blogspot.com/
http://simonmady.blogspot.com/
http://handmadedecoration.blogspot.com/


5 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Συμφωνώ για την αγάπη!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα,είναι μάταια η ζωή χωρίς να αγαπάς και α αγαπιέσαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις πραγματικά ένα lovely blog!!Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο μου κοριτσάκι και χαίρομαι που ξανάρχισες τα post...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει που δεν φοβάσαι να εκτεθείς μέσα από μια θεατρική ομάδα. Επέλεξες έναν από τους πιο δημιουργικούς τρόπους έκφρασης!
    Σ' ευχαριστώ και για το βραβείο και ζητώ συγγνώμη που καθυστέρησα τόσο πολύ να απαντήσω, αλλά οι τρεις τελευταίοι μήνες μάς επιφύλαξαν οικογενειακώς αρκετές δυσάρεστες εκπλήξεις, με αίσια κατάληξη, ευτυχώς! Ελπίζω σύντομα να μπορώ να παρακολουθώ και πάλι τη "Γειτονιά" όπως παλιά.
    Φιλιά και καλές δημιουργίες :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα, Δήμητρα, χαίρομαι που σε γνωρίζω.
    Πολύ μ' αρέσει που είσαι σε θεατρική ομάδα, θα τόθελα κι' εγώ πολύ αλλά φοβάμαι πως θα χάσω τα λόγια μου!!!! Σε όλα όσα γράφεις συμφωνώ απολύτως. Σου εύχομαι να έχεις μια καλή και γλυκιά εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή